Akviziční hovory · Domlouvání obchodních schůzek · Zvaní na akce · B2B telemarketing
Akviziční kampaň je v B2B skvělý nástroj. Je dobře měřitelná, úspěšnější než online kampaně a získáte s ní zpětnou vazbu od zákazníků.
Naši zkušení operátoři dokážou efektivně oslovit zákazníky a domluvit vám schůzky s jejich vedením. Dbáme na to, aby předané leady měly reálnou hodnotu.
Proč si vybrat nás?
- Odbornost: Specializujeme se na B2B trhy.
- Kvalita: Důraz klademe na hodnotu leadů, ne na kvantitu.
- Výsledky: Zaručujeme vysokou míru úspěšnosti při sjednávání schůzek.
- Flexibilita: Přizpůsobíme se vašim potřebám a cílům.
Co získáte?
- Ušetříte čas: Nemusíte se starat o aktivní oslovování potenciálních zákazníků.
- Zvýšíte efektivitu: Soustřeďte se na to, co děláte nejlépe – uzavírání obchodů.
- Získáte konkurenční výhodu: Objevíte nové zákazníky dříve než vaše konkurence
Jak získáváme kvalitní leady?
- Analýza: Důkladně analyzujeme vaše cílové skupiny a připravíme konkrétní přístup dle vybraného oboru.
- Oslovujeme: Naši operátoři aktivně oslovují potenciální zákazníky jako vaši juniorní obchodníci.
- Kvalita: Každý lead je pečlivě zpracován a předán automatizovaně vám s podrobnými informacemi.
- Reporting: Pravidelně vás informujeme o průběhu kampaně a dosažených výsledcích.
Podívejte se na naše video, kde jsme shrnuli to podstatné z naší práce.
„Bezkonkurenční služba, kterou LEADMACHINE nabízí, a díky které jsme se dostali ke spoustě nových zákazníků. Nejsou nejlevnější, ale s ohledem na zkušenost u jiných firem s obdobnou službou, je LEADMACHINE rozhodne nejefektivnější. Je to dáno jak přístupem skvělých operátorů, tak i výstupy, které nám poskytovali na denní bázi a možností, je přímo s operátory kdykoliv konzultovat.“
Jakub Poukar, Technical Manager, DTS Praha