ŘÍZENÍ PROJEKTŮ A ZAKÁZEK
Dokončujte všechny projekty a zakázky včas za stanovený rozpočet.
Online přehled o projektech a zakázkách
Úkoly, termíny, komunikace, interní zprávy… Projektové řízení ve FLOWii poskytuje okamžitý přehled o stavu projektů a zakázek. Zaměstnanci nemusí po informacích pátrat, pracuje se jim snadněji, což v konečném důsledku pocítí i zákazník.
Jednoduché plánování projektů
Jasné zadání, plán úkolů, přidělená odpovědnost a termín na jednom místě. Projektový management nebyl nikdy přehlednější.
Pravidelně opakující se zakázky a projekty se stejným pracovním postupem na jeden klik díky vlastním šablonám.
Aktuální stav projektů a zakázek
Jak probíhají otevřené zakázky a projekty máte neustále pod kontrolou. Víte, co se ve vaší firmě děje.
Vy i vaši zaměstnanci máte online přístup k aktuálním informacím a projektové řízení se stává hračkou.
Online kontrola nad hospodařením
S FLOWii své zakázky a projekty kontrolujete online i po finanční stránce.
Finance sledujete přímo na zakázce, také v rámci celé firmy. Svůj rozpočet si ohlídáte jednoduše.
PŘÍJMY A VÝDAJE
Firemní finance pod kontrolou i bez účetní!
Vzorové příjmy a výdaje
Často se vám opakují stejné příjmy či výdaje? Evidenci zjednoduší nastavení vzorů. Opakované finance tak zaevidujete jedním kliknutím.
Pořádek v příjmech a výdajích
Pravidelnou evidencí svých financí získáváte přehled o tom, odkud a kam vaše peníze reálně tečou.
Svou aktuální finanční situaci sledujete online a bez účetní.
Detailní přehled o hospodaření
Podívejte se na své finance z pohledu kategorií, středisek či zakázek a odhalte zdroje svých největších příjmů a výdajů.
Reálný a aktuální pohled na vaše finance
Čas, který věnujete pravidelné evidenci svých financí, se vám vrátí v aktuálním přehledu o hospodaření. Jak jste na tom právě teď po finanční stránce, sledujete online.
PLÁNOVÁNÍ A KONTROLA ÚKOLŮ
Plánovač úloh a událostí ve FLOWii je efektivním firemním nástrojem. Získejte lepší přehled o dění ve firmě a dodržujte slíbené termíny.
Kontrola úkolů nebyla jednodušší
Přidělujete úkol zaměstnanci, ale potřebujete jej po dokončení zkontrolovat? FLOWii vás upozorní, když je úkol splněn. Umožní přidat komentář, či dokonce úkol vrátit. Vše bez emailů či telefonátů.
Aktuální přehled o dění ve firmě
V jakém stavu jsou naplánované úlohy? Kdo na čem aktuálně pracuje? Stíháme termíny?
Ptát se více nemusíte. Plánovač a připomínač úloh a událostí v jednom vám zajistí nejen kontrolu termínů ale zjistíte v jakém stavu se nacházejí úlohy zaměstnanců.
Pořádek a přehled v úkolech má každý
Každý zaměstnanec má přehled o svých povinnostech a termínech. Nemusí vše držet v hlavě.
Díky FLOWii je vidí vždy na nástěnce a v kalendáři. V počítači či mobilu. Jednoduše si pohlídá termíny a úkoly dotáhne do konce.
Přehled o aktivitě zaměstnanců
Čemu se vaši zaměstnanci věnovali minulý týden či měsíc si s FLOWii zkontrolujete velmi jednoduše. Pomocí vlastních pohledů. Všechny úkoly na kliknutí exportujete i do excelu.