Kolikrát už jste jako obchodníci absolvovali nějaké obchodní školení? Jednou, dvakrát, mnohokrát? Z vlastní zkušenosti vím, že pokud po školení není vytvořený nějaký mechanismus, jak uvést nové poznatky do praxe, tak jejich využití se po pár měsících blíží nule.

Je jedno, zda jde o školení základních obchodních dovedností nebo „Value selling“. A taky je jedno, jestli je to otevřený kurz, kam lákají školící agentury, že si jako vyměníte zkušenosti s dalšími obchodníky, nebo školení šité na míru za tučné peníze (protože jenom takto bude mít kurz pro vaši firmu hodnotu). Oba argumenty mají pravdu ale ani jedno nezajistí otestování a zafixování nových znalostí.

Hlavní části školení má být praxe…

Proto my v LEADMACHINE moc školení nenabízíme. Není to náš „core“ byznys. V podstatě vám nabídneme pouze jedno školení pro B2B sektor. Jedná se o školení telefonických dovedností, ideální pro domlouvání schůzek (více zde). Toto školení je právě svázané s mentoringem, kde má student možnost v bezpečném prostředí „one to one“ vyzkoušet taktiky diskutované na samotném školení. Je prostě potřeba praxi.

Naučte se volat do firem

…praxe s koučem

A my ji nabízíme právě formou koučinku od naší zkušené kolegyně (třeba týden po školení) – vždy jednotlivě s každým studentem zvlášť. Připraví si spolu skript, dohodnou se, co je cílem volání, a začnou zkoušet.A při volání se střídají. Kolegyně nepatří k těm mentorům, kteří jenom radí, ale už jsem jim nechce „zašpinit si ruce“. Student tak má šanci slyšet někoho dalšího komunikovat po telefonu, a učit se třeba prostým kopírováním. To je cesta, jak se opravdu zlepšit.

Pokud hledáte, jak zdokonalit svůj tým při domlouvání schůzek po telefonu, napište nám. Ozveme se vám a aprobereme spolu, zda vám můžeme pomoci.

VÍCE O KURZU

Foto: Alora Griffiths

Foto: Charlesdeluvio 

Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr@leadmachine.cz