Pokud jste četli předchozí dva příspěvky o zbytečných chybách v obchodě, víte, že v obchodě je velmi důležité, abychom se v organizaci dostali k těm, kteří budou rozhodovat, třeba i k CEO. Chybu však dělají obchodníci, když se snaží příliš…
Původně jsem tady chtěl dnes rozebrat nějakou statistiku úspěšnosti podle velikosti firem. Ale k mému překvapení z mého testování nevyšlo nic zajímavého. Úspěšnost je přes obory a velikosti (dle obratu) firem celkem stejná. Budu si muset najít jiný parametr velikosti…
GPT-4o: Když text nestačí V březnu 2025 představila společnost OpenAI nový model GPT-4o, který přináší zásadní změny v generování obrázků. Přiznám se, že když jsem to poprvé vyzkoušel, spadla mi brada. To, že umí generovat obrázky, už samozřejmě víme, ale…
Jak se stavíte ke kvalitě obsahu na vašem webu? Pokud máte dokonale vyladěnou landing page, ale ostatní stránky webu jsou obsahově podprůměrné, je čas to změnit! S příchodem AI vyhledávání, o kterém jsme psali v únorovém článku, je totiž na…
Další chybou z naší série zbytečných chyb v obchodě, je až velké soustředění se pouze na rozhodovací osoby (decision makery). Chyba je v přehlížení klíčových zaměstnanců, kteří mohou ovlivnit rozhodnutí tím, že řeknou “ne”. Tito klíčoví zaměstnanci, jako jsou hlavní…
Co je to „deep research“? V každé firmě přijde chvíle, kdy potřebujete udělat hlubší rešerši. Ať už vybíráte nový software, sledujete konkurenci, hledáte trendy nebo si chcete udělat jasno v novém oboru. Jenže taková rešerše obvykle zabere hodiny čtení, třídění…
Internetové vyhledávání se za poslední dvě dekády dramaticky proměnilo. Kdysi stačilo uživatelům zadat dotaz do Googlu nebo Seznamu a dostali řadu relevantních odkazů, které si pak sami procházeli. Dnes už však nestačí jen pasivně konzumovat výsledky – lidé očekávají okamžité…
Chybu, kterou obchodníci často dělají se týká samotného prodeje. Chyba nastane když se snaží prodat svůj produkt nebo službu někomu, kdo nemá pravomoc rozhodnout o nákupu. Aby se této chybě vyhnuli, obchodníci by měli usilovat o kontakt s tzv. decision…
Umělá inteligence už není jen sci-fi záležitost. ChatGPT (a Claude, Gemini a další LLM) se stal běžnou součástí práce copywriterů, marketérů i firemních týmů, a pokud chcete z něj vytěžit maximum, je dobré vědět, jaký model si vybrat. Protože ano…