Obchodník na telefonu je na tom podobně jako popelář. Nevěříte? Být popelářem býval možná sen velké skupiny malých kluků (nikdy jsem neslyšel o holčičkách, ale to jsou asi jenom genderové stereotypy). Ale někde po pubertě se to láme. Co myslíte, kolik z těch kluků si to ve dvaceti ještě pořád přeje?
Přesto je práce popeláře obrovsky důležitá pro společnost. Bez přehánění – společnost by bez nich nemohla fungovat.
Těžká práce na telefonu
A to samé platí o operátorech po telefonu. Jen o té práci nikdo nesnil ani jako malé dítě. A někdo ty cold cally přece dělat musí! A je to pěkně „špinavá“, rozuměj nepříjemná práce. Se všemi těmi digitálními nástroji na oslovení nových klientů, které jsou vám v dnešní době nabízeny, stejně nakonec potřebuje lidi na telefonu 95 % firem v B2B. Pokud to jde, využijí interní zdroje, ale jak dlouho u vás vydrží člověk, přijatý pouze na aktivní volání klientům? Pokud nemá vizi karierního postupu? Proto tak často tuhle „špinavou“ práci outsourcují společnosti agenturám, které se na volání do firem a domlouvání schůzek obchodním zástupcům specializují.
Stejně jako většina z nás nechává odvoz odpadků popelářům, můžete i vy nechat tuhle práci na profesionály.
Proč si firmy objednávají telemarketing – statistika
Mimochodem, když mluvíme o té nepříjemné práci. Pokud už jí musíte dělat sami, a nechcete nebo to nemůžete outsourcovat, zapracujte na sobě a zkuste se v těch cold callech zlepšit. Třeba to po tom pro vás nebude tak únavná práce. My na to děláme školení telefonní komunikace a (hlavně) nabízíme koučink během vlastního telefonování, tak si Zvládání telefonického rozhovoru
Foto: Gary Chan, Wikimedia, Charanjeet Dhiman
Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr@leadmachine.cz