Nejnovější příspěvky z našeho blogu

LEADMACHINE

Nemáte dostatek obchodních příležitostí v B2B oblasti?

Potřebujete vybudovat povědomí o své značce na novém trhu?

Nemáte dost obchodníků pro komunikaci nových kampaní?

Je vaše databáze kontaktů neudržovaná nebo ve špatném stavu?

Máte špatné zkušenosti s klasickým call-centrem, protože volání podle pevného skriptu nefunguje?

 

Podpora prodeje

LEADMACHINE využívá pro hledání nových obchodních příležitostí metodu prodeje určením hodnoty produktu pro zákazníka (Value selling). To má zásadní vliv na kvalitu předaných leadů i procentuální úspěšnost kampaně.

Telemarketing se v B2B dále využívá pro komunikace nových kampaní nebo třeba pro obnovování souhlasů pro Newsletteremailing.

Naši obchodníci jsou schopni se rychle naučit důležité výhody vašeho produktu nebo vaší služby, a na těch staví celý rozhovor. Navíc dokážou sami vyhledat správnou kontaktní osobu. Tím se zásadně liší od tradičních telemarketingových operátorů.

Důležitou složkou je i průběžný monitoring výsledků, kontrola hovorů a případná úprava základního skriptu hovoru. To vše pro zvýšení celkové úspěšnosti kampaně.

Jednotlivé fáze prodeje hodnoty

  • Segmentace cílové skupiny
  • Tvorba základního skriptu
  • Telemarketingová kampaň
  • Emailová komunikace
  • Upload do CRM nebo předání klientovi

 

Správa CRM

Správná, a efektivní práce s kontaktními informacemi, je základem každé obchodní práce. Proto doporučujeme začít marketingové kampaně analýzou a správou stávající CRM databáze. Nekvalita a neaktuálnost významně snižují možnost využití vlastního CRM při kampaních. Opravené a „vyčištěné“ databáze lze využít jako základní kamen pro první telemarketingovou kampaň. Důležité je nastavení správných procesů a pravidelná údržba těchto dat.

Jednotlivé fáze přípravy CRM

  • Analýza CRM databáze
  • Analýza a reporting předchozích kampaní
  • Nastavení CRM procesů

Proč LEADMACHINE

Nejsme tradiční callcentrum. Jsme specialisté na prodej v B2B segmentu.
Pro každý projekt využíváme přesné analýzy dostupných dat.

  • Disponujeme týmem specialistů v oblasti B2B obchodu
  • Máme zkušenosti s přímým i nepřímým prodejem
  • Naši službu doplňují v logickém celku další marketingové služby pro podporu vlastní kampaně

Lead Machine je unikátní služba, která měřitelným způsobem přináší nové obchodní příležitosti

Kompletní proces Lead Machine

 

Jak LEADMACHINE funguje

Naše mnohaleté zkušenosti týmu s prodejem produktů a služeb v B2B jsou zárukou úspěšné kampaně.

  • Analyzujeme stav existující databáze klientů a navrhneme postupy na její aktualizaci a využití v kampaních
  • V případě potřeby připravíme novou databázi
  • Ve spolupráci s vašimi techniky a obchodníky definujeme výhody nabídky a připravíme naše obchodníky
  • Průběžně monitorujeme výsledky kampaně a porovnáváme je s úspěšnosti, predikovanou na začátku kampaně

 

KDO JSME

Petr Chaloupka

Petr má dlouholeté zkušenosti z obchodu, ty mu pomáhají rychle identifikovat hlavní potřeby obchodního oddělení klientů, a ty „přeložit“ do správné marketingové kampaně.
„Leady“ a „Demand Generation“ je jeho mantra. Proto má rád měřitelné výsledky, které lze vyhodnotit a dále na nich stavět. Pokud potřebujete analyzovat vaše stávající či potenciální klienty, Petr je ten správný člověk.

Radek Váňa

Před založením marketingové agentury Idealab pracoval sedm let jako redaktor a šéfredaktor v architektonických a lifestylových médiích. Od roku 2003 se věnuje PR a komunikaci. Zkušenosti z médií později zužitkoval jako freelancer při řízení marketingových a PR kampaní. V roce 2009 pak založil Idealab.