Na začátku projektu se bavíme s klienty o nutnosti mít jejich emailovou adresu.  Vysvětlujeme, proč potřebujeme být schopni rychle reagovat na hovor a poslat email s doplňujícími informacemi. Můj hlavní argument vždycky byl, že hodně leadů vznikne až na základě tohoto emailu. Kolik je vlastně hodně? No tak to pojďme zjistit.

Kolik je hodně?

Vybral jsem sadu kampaní za poslední 4 roky, kde se jednalo o zvaní na schůzky. Záměrně jsem vynechal zvaní na akce, protože registrace je trochu jiná disciplína.

Vybral jsem všechny leady a rozdělil je na záznamy, které u sebe měly zaškrtnuto Poslán email, a skupiny bez poslaného emailu. Počet je docela vyrovnaný, viďte?

Leady po emailu

I když započítáme ty, kdy si oslovená osoba vyžádá email, i když souhlasila se schůzkou „na první dobrou“, tak stále platí, že dobrá polovina našich leadů vzniká až po poslání emailů a dalším zavolání. To je jedna z věcí, čím se lišíme od tradičních callcenter, kde jsou operátorky a operátoři cvičení „prodat na první dobrou“. U nás upřednostňujeme kvalitu a raději věnujeme každému záznamu delší dobu. I za cenu vyšších nákladů.