Není to tak dlouho, co jsme tady psali o novinkách FLOWii pro září, a už tady máme říjnové novinky ve FLOWii. První z nich je hromadná úhrada vybraných faktur. Druhé vylepšení souvisí s možností zvětšovat a zmenšovat záložku produktů na obchodním případu a zakázce. Poslední vylepšení vám pomůže zpřehlednit termíny zakázek.
A pokud jste mladší generace nebo vás prostě nebaví číst, můžete se podívat na naše video, kde popisujeme první a třetí z říjnových novinek.
Hromadná úhrada faktur
Přidávání úhrad k dokladům bylo dosud možné jen jednotlivě ke konkrétní faktuře. Pomocí nového vylepšení můžete vyfiltrovat, nebo označit konkrétní vydané faktury, přijaté faktury a následně přes funkci Přidat úhradu doplnit úhrady k dokladům hromadně – velmi užitečný nástroj pro ty, co nevyužívají propojení s bankou a zadávají úhradu ručně.
2 důvody, proč je domlouvání schůzek hlavní disciplína B2B telemarketingu
Přizpůsobení velikosti záložky produktů
O zvětšení oken dialogů, tak aby jste viděli více, jsme mluvili už v minulých novinkách. Nyní tato možnost přibyla i u záložky produkty v Zakázkách a obchodních případech. Takže pokud je produktů více, můžete si záložku zvětšit, roztáhnout podle vašich potřeb.
Nový sloupec v evidenci zakázek
V evidenci zakázky vznikl nový sloupeček, díky kterému zjistíte kolik pracovních dní ještě máte do konce termínu. Nyní tak můžete zapnout dva sloupce Do termínu / Po termínu a Do termínu / Po termínu (pracovní dny). Sloupec si zapnete (stejně jako ostatní sloupce) kliknutím na ikonku „+“ v pravém horním rohu evidence zakázky.
Ilustrační foto: Sharon McCutcheon
Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr@leadmachine.cz