Telemarketing je pro nás denní chleba, ale chápu, že pro někoho z Vás to může být neprobádané území. Proto Vám chci dát nahlédnout pod pokličku a ukázat, jak to děláme my.  

Příprava projektu  

Nejdříve se minimálně dvakrát potkáme (online nebo osobně), přesně si stanovíme požadavky, cíle kampaně a cílové firmy. Celý proces přípravy, v ideálním případě, zabere maximálně 2 týdny – podle náročnosti tématu. V případě opakující se spolupráce je příprava mnohem kratší. 

Ujasnění cílů 

Musím mít jasno v tom, co má být výstupem kontaktování, zda naplánování schůzky do kalendáře, registrace na webinář nebo kontakt od kolegy. Dále si spolu ujasníme technické věci – budeme posílat email z Vaší domény my, nebo si ho přejete odesílat sami?   

Nezbytnou součástí přípravy je také upřesnění, kdo z Vaší firmy bude mít přístup k námi vytvořeným leadům, na jakou emailovou adresu bude chodit upozornění a kdo bude osobou zodpovědnou za projekt.  

Jak využít telemarketing pro Lead Nurturing v B2B

Call skript  

Call script Vám můžu zpracovat přímo já, ale uvítám i Váš návrh. Formu a styl ladíme společně k Vaší spokojenosti. Při tvorbě call skriptu se může stát, že nebudu znát určitá názvosloví z Vašeho oboru, ale nebojím se doptat přímo zdroje – tedy Vás. 

Vše si spolu finálně potvrdíme ve formuláři. Víte, jak se říká: „Co je psáno, to je dáno“ – pořádek dělá přátelé. 

Volání  

Poté, co je vše připraveno, začnu se zkušebním voláním. Pokud zjistím nějaké nedostatky nebo nejasnosti, po vzájemné dohodě vše napravíme. Po doladění spustím volání naplno a zapojím i další kolegy. Během kampaně s Vámi zůstávám v kontaktu a společně konzultujeme veškeré kroky. Neustále reaguji na Vaše podněty. Bez Vašeho vědomí nedělám žádné zásadní změny.  

LEAD

Vyhodnocení kampaně  

Po dokončení projektu se opět potkáme a řekneme si celkové výsledky. Sdělíme si své dojmy a pobavíme se o konverzi námi dodaných leadů. Věřím, že budete s naší prací spokojeni a domluvíme se na další spolupráci.  

Celý proces od A do Z, včetně přípravy, nám například u kampaně s 300 kontakty zabere 1,5 – 2 měsíce. Doba se může lišit v závislosti na tématu a náročnosti kampaně.  

Těším se na Vás.

Lucie Stránská

Credit: Adobe Stock