Minule jsme tady řešili, zda se liší dovolatelnost a úspěšnost volání o prázdninách. Na výsledky se můžete podívat zde, a určitě to stojí za to. Najdete tam minimálně jedno překvapení.

V článku jsem na konci zabrousil k tomu, jestli se tedy liší dovolatelnost a úspěšnost v rámci dnů v týdnu. A jestli na to mají vliv prázdniny. Měl jsem takovou teorii, že můžeme očekávat nižší dovolatelnost o prázdninových pátcích, protože je větší šance, že se někomu trefíme do chvíle jeho hektického odškrtávání úkolů před vlastní dovolenou.

A hlavně jsem čekal při pátku nižší úspěšnost domlouvání schůzek. Nikdo přece nechce domlouvat termín schůzky, když ve skutečnosti je myšlenkami už na cestě a přemýšlí, kam loni schoval šnorchl, že?

Takže, jak to je?

Dovolatelnost v týdnu: nudně jednotvárné

Tady není nic, co by stálo za řeč. Rozdíly v dovolatelnosti v jednotlivých dnech i v porovnání sezóna vs. prázdniny jsou minimální. A to jsem musel v grafu přizpůsobit měřítko, abyste zaregistrovali nějaké rozdíly.

Lead generation v létě: hloupost nebo příležitost?

Úspěšnost v týdnu: překvapení na úkor favoritů

Nebudu lhát. Ty výsledky mě natolik překvapily, že jsem pro jistotu ještě jednou překontroloval zdroje. Pátek není o prázdninách nejhorší den na volání. Je to naopak ten nejúspěšnější den z celého analýzy 8-0.

Zatímco v sezóně se úspěšnost liší jen trochu. O prázdninách jsou rozdíly celkem výrazné. A navíc je tam vidět trend, kdy na začátku týdne je úspěšnost kolem 13% a na jeho konci přes 17%!

Upřímně, nedokážu ten výsledek dobře vysvětlit. A vše, co bych tu k tomu zkoušel napsat, by byla více méně fabulace. Takže, pokud někoho z vás napadá vysvětlení, klidně nám napište.

Credit: Midjourney AI

Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr@leadmachine.cz