Strategie · Metodiky · Pipeline · Obchodní dovednosti · Komunikace
Nastavujeme pro klienty obchodní strategii. Připravíme metodiky. A to vše uvádíme v praxi. Samozřejmě během projektu revidujeme stav dílčích kroků, řešíme budování „pipeline“. Pomáháme i s budováním a řízením obchodního řetězce.
- Vytvoření relevantního plánu prodeje
- Kontrola/Zavedení KPIs orientovanou na přidanou hodnotu/krycí příspěvek
- Nastavení motivačního systému odměňování uvnitř distribučního kanálu společnosti
- Přímý prodejci vs. partneři/přeprodejci
- Nastavení reportovacího systému a jeho vyhodnocování v kontextu existujícího nebo plánovaného IT/SW vybavení
- MBO (Management By Objectives) proti % hodnocení KPIs
Své klienty školíme v obchodních dovednostech nebo komunikaci. Školení vždy připravujeme pro konkrétního klienta.
- Obchodní proces
- První oslovení nových klientů
- Efektivnější zvládání obchodních schůzek
- Práce s klíčovými zákazníky s cílem vytvoření akčního plánu
- Jak zpracovat tzv. Business Case pro potenciálního klienta
- Cílové skupiny zákazníků – nastavení komunikace s nimi
- Psychologie prodeje
- Vyjednávání
- Reakce na námitky
- Uzavírání obchodu