Strategie · Metodiky · Pipeline · Obchodní dovednosti · Komunikace

Nastavujeme pro klienty obchodní strategii. Připravíme metodiky. A to vše uvádíme v praxi. Samozřejmě během projektu revidujeme stav dílčích kroků, řešíme budování „pipeline“. Pomáháme i s budováním a řízením obchodního řetězce.

  • Vytvoření relevantního plánu prodeje
  • Kontrola/Zavedení KPIs orientovanou na přidanou hodnotu/krycí příspěvek
  • Nastavení motivačního systému odměňování uvnitř distribučního kanálu společnosti
  • Přímý prodejci vs. partneři/přeprodejci
  • Nastavení reportovacího systému a jeho vyhodnocování v kontextu existujícího nebo plánovaného IT/SW vybavení
  • MBO (Management By Objectives) proti % hodnocení KPIs

Své klienty školíme v obchodních dovednostech nebo komunikaci. Školení vždy připravujeme pro konkrétního klienta.

  • Obchodní proces
  • První oslovení nových klientů
  • Efektivnější zvládání obchodních schůzek
  • Práce s klíčovými zákazníky s cílem vytvoření akčního plánu
  • Jak zpracovat tzv. Business Case pro potenciálního klienta
  • Cílové skupiny zákazníků – nastavení komunikace s nimi
  • Psychologie prodeje
  • Vyjednávání
  • Reakce na námitky
  • Uzavírání obchodu