Informace o vašich produktech nebo službách · Zpracování objednávek · Technická podpora · Backoffice
Potřebujete flexibilní řešení pro zákaznickou podporu? Outsourcing telefonické zákaznické podpory umožňuje zákazníkům rychle vyřešit jejich dotazy a problémy.
Co vám náš outsourcing umožní?
- Zvýšit spokojenost zákazníků: Rychlé řešení dotazů a problémů.
- Ušetřit čas a peníze: Soustřeďte se na své činnosti, zatímco my se postaráme o vaše zákazníky.
- Získat flexibilitu: Snadno se přizpůsobíme vašim potřebám a objemu hovorů.
Co nabízíme?
- Zákaznickou podporu: Od zodpovězení dotazů, technickou podporu až po zpracování objednávek.
- Externí telefonní asistentku: Budeme za vás přijímat hovory na hlavní firemní lince a také se postaráme o emaily, které vám dorazí.
Jak pracujeme?
Začínáme konzultací a analýzou vašich potřeb, kde definujeme cíl projektu. Poté připravíme plán a cenovou nabídku.
- Školíme naše operátory na vaše produkty a služby.
- Vše zpracujeme ve vašem firemním systému.
- Pravidelně vyhodnocujeme výsledky a provádíme úpravy.
Navíc nabízíme testovací režim pro ověření kvality našich služeb ještě před spuštěním.