Informace o vašich produktech nebo službách · Zpracování objednávek · Technická podpora · Backoffice

Potřebujete flexibilní řešení pro zákaznickou podporu? Outsourcing telefonické zákaznické podpory umožňuje zákazníkům rychle vyřešit jejich dotazy a problémy.

Co vám náš outsourcing umožní?

  • Zvýšit spokojenost zákazníků: Rychlé řešení dotazů a problémů.
  • Ušetřit čas a peníze: Soustřeďte se na své činnosti, zatímco my se postaráme o vaše zákazníky.
  • Získat flexibilitu: Snadno se přizpůsobíme vašim potřebám a objemu hovorů.

Co nabízíme?

  • Zákaznickou podporu: Od zodpovězení dotazů, technickou podporu až po zpracování objednávek.
  • Externí telefonní asistentku: Budeme za vás přijímat hovory na hlavní firemní lince a také se postaráme o emaily, které vám dorazí.

Jak pracujeme?

Začínáme konzultací a analýzou vašich potřeb, kde definujeme cíl projektu. Poté připravíme plán a cenovou nabídku.

  • Školíme naše operátory na vaše produkty a služby.
  • Vše zpracujeme ve vašem firemním systému.
  • Pravidelně vyhodnocujeme výsledky a provádíme úpravy.

Navíc nabízíme testovací režim pro ověření kvality našich služeb ještě před spuštěním.