Akviziční hovory · Domlouvání obchodních schůzek · Zvaní na akce · Zpracování signálů z webu
Od nás dostanete kvalifikované leady s jasným potenciálem, připravené k navázání kontaktu vaším obchodníkem.
✅ Co děláme?
Domlouvání schůzek & zvaní na akce – Cílené cold-call volání na C-level a klíčové manažery, sjednání kvalifikovaných schůzek či potvrzení účasti. Oslovení stávajících zákazníků.
Zpracování signálů z web-tracking nástrojů – Oslovení správné osoby ve firmách, které navštívily váš web a splnily pravidla ve vašich trackovacích nástrojích, jako jsou Leady.cz, Seeky.cz, Webtracks.com, Hoover.com apod.
🏆 Proč zvolit právě nás?
Value-selling přístup
Každý scénář stavíme na přidané hodnotě vašeho řešení.
Relevantní obchodní schůzky
Domlouváme schůzky výhradně s osobami, které skutečně mohou rozhodnout.
Zaměření na technické obory v B2B
Díky CZ/SK databázím identifikujeme firmy i podle technologií. Máme úspěšnost 5 – 15 % domluvení schůzek při dodržení požadované kvality.
Pilotní projekt v rámci 3-měsíční kampaně
První měsíc otestujeme kampaň ve pilotním režimu. Pokud výstupy neodpovídají očekávání, můžete kampaň ukončit bez dalších závazků.
Transparentní reporting
Denně sledujete průběh kampaně, záznamy hovorů a dostáváte leady do emailu nebo přímo do CRM.
🧭 Kdy nás využijete?
👉 Naplnění kalendáře schůzkami – pro své obchodníky
👉 Zvání na akci – své stávající i nové zákazníky
👉 Oslovení firem z webu – nestíháte zpracovat data z Leady.cz a podobných we-track nástrojů
👉 Představení nových produktů – svým zákazníků, protože obchodníci nestíhají
👉 Ověření poptávky – při expanzi na nové trhy
🔁 Jak to funguje?
1️⃣ Cílová skupina & data
Vybereme pomocí filtrů firmy z vaší nebo naší databáze nebo nastavíme přístup do vašeho trackovacího nástroje na webu
2️⃣ Příprava scénáře
Náš manažer kampaně se seznámí s vaším produktem a připraví value-sellingový skript + email.
3️⃣ Testování & pilotní fáze (1. měsíc)
Otestujeme scénář na několika úvodních hovorech, doladíme taktiku a spustíme pilotní fázi. Na kocni pilotu spolu projdeme výsledky a domluvíme se na dalších krocích.
4️⃣ Realizace & reporting (měsíce 2–3)
Pokračujeme v kampani, denně aktualizujeme přehled klíčových statistik a leadů do zabezpečeného reportu nebo CRM.
5️⃣ Vyhodnocení
Na konci 3měsíční kampaně společně probereme výsledky, KPI a další doporučení.
„Bezkonkurenční služba, kterou LEADMACHINE nabízí, a díky které jsme se dostali ke spoustě nových zákazníků.
Nejsou nejlevnější, ale s ohledem na zkušenost u jiných firem s obdobnou službou, je LEADMACHINE rozhodně nejefektivnější. Je to dáno jak přístupem skvělých operátorů, tak i výstupy, které nám poskytovali na denní bázi a možností, je přímo s operátory kdykoliv konzultovat.“
Jakub Poukar, Technical Manager, DTS Praha