Akviziční hovory · Domlouvání obchodních schůzek · Zvaní na akce · Zpracování signálů z webu

Od nás dostanete kvalifikované leady s jasným potenciálem, připravené k navázání kontaktu vaším obchodníkem.

     

    ✅ Co děláme?

    Domlouvání schůzek & zvaní na akce – Cílené cold-call volání na C-level a klíčové manažery, sjednání kvalifikovaných schůzek či potvrzení účasti. Oslovení stávajících zákazníků.

    Zpracování signálů z web-tracking nástrojů – Oslovení správné osoby ve firmách, které navštívily váš web a splnily pravidla ve vašich trackovacích nástrojích, jako jsou Leady.cz, Seeky.cz, Webtracks.com, Hoover.com apod.


    🏆 Proč zvolit právě nás?

    Value-selling přístup
    Každý scénář stavíme na přidané hodnotě vašeho řešení.

    Relevantní obchodní schůzky
    Domlouváme schůzky výhradně s osobami, které skutečně mohou rozhodnout.

    Zaměření na technické obory v B2B
    Díky CZ/SK databázím identifikujeme firmy i podle technologií. Máme úspěšnost 5 – 15 % domluvení schůzek při dodržení požadované kvality.

    Pilotní projekt v rámci 3-měsíční kampaně
    První měsíc otestujeme kampaň ve pilotním režimu. Pokud výstupy neodpovídají očekávání, můžete kampaň ukončit bez dalších závazků.

    Transparentní reporting
    Denně sledujete průběh kampaně, záznamy hovorů a dostáváte leady do emailu nebo přímo do CRM.


    🧭 Kdy nás využijete?

    👉 Naplnění kalendáře schůzkami – pro své obchodníky

    👉 Zvání na akci – své stávající i nové zákazníky

    👉 Oslovení firem z webu – nestíháte zpracovat data z Leady.cz a podobných we-track nástrojů

    👉 Představení nových produktů – svým zákazníků, protože obchodníci nestíhají

    👉 Ověření poptávky  – při expanzi na nové trhy


    🔁 Jak to funguje?

    1️⃣ Cílová skupina & data
    Vybereme pomocí filtrů firmy z vaší nebo naší databáze nebo nastavíme přístup do vašeho trackovacího nástroje na webu

    2️⃣ Příprava scénáře
    Náš manažer kampaně se seznámí s vaším produktem a připraví value-sellingový skript + email.

    3️⃣ Testování & pilotní fáze (1. měsíc)
    Otestujeme scénář na několika úvodních hovorech, doladíme taktiku a spustíme pilotní fázi. Na kocni pilotu spolu projdeme výsledky a domluvíme se na dalších krocích.

    4️⃣ Realizace & reporting (měsíce 2–3)
    Pokračujeme v kampani, denně aktualizujeme přehled klíčových statistik a leadů do zabezpečeného reportu nebo CRM.

    5️⃣ Vyhodnocení
    Na konci 3měsíční kampaně společně probereme výsledky, KPI a další doporučení.


    „Bezkonkurenční služba, kterou LEADMACHINE nabízí, a díky které jsme se dostali ke spoustě nových zákazníků.
    Nejsou nejlevnější, ale s ohledem na zkušenost u jiných firem s obdobnou službou, je LEADMACHINE rozhodně nejefektivnější. Je to dáno jak přístupem skvělých operátorů, tak i výstupy, které nám poskytovali na denní bázi a možností, je přímo s operátory kdykoliv konzultovat.“

    Jakub Poukar, Technical Manager, DTS Praha