Stavba webu · SEO · Webová analytika · Google Data Studio

 

Málokdy připravujete marketingovou kampaň bez dalších podpůrných aktivit a nástrojů. My to víme, a proto vám nabízíme další možnosti pro zvýšení efektivity kampaní. Záleží jen na vás.

  • Vytvoříme registrační microsite
  • Dodáme nebo pomůžeme vytvořit emaily nebo newsletter pro konkrétní kampaň
  • Analyzujeme stav Google analytiky na webu
  • Analyzujeme klíčová slova
  • Zajistíme PPC reklamu ve vyhledávací i obsahové síti
  • Připravíme pro vás nebo pro vaše vedení praktický dashboard s informacemi z webu

Microsite

Naši zákazníci často potřebují vytvořit jednoduchou „landing page“ pro novou kampaň. Třeba proto, že jako pobočka mezinárodní firmy nemají kontrolu nad vlastními firemními stránkami. Jednoduše zakoupíme pro klienta dohodnutou doménu, vytvoříme registrační stránku na akci, nebo základní popis produktu a zajistíme certifikát stránky pro lepší hodnocení od vyhledávačů

SEO

Certifikát je ale pouze první krok pro nutné SEO. Pokud naši klienti potřebují trvalejší výsledky a jejich stránky nefungují podle představ pomáháme jim i s nastavení dle aktuálních poznatků SEO. Doporučujeme, jak upravit texty dle potřebných klíčových slov, analyzujeme všechny on-page i off-page faktory.

Google nástroje pro webovou analytiku

Někteří naši klienti se ale nespokojí s úvodním nastavením webu. Chtějí mít přehled, co se děje na jejich webu. A chtějí vědět, zda vše funguje, jak jsme si na začátku projektu představovali. Těmto zákazníkům jsme nastavili cíle a měříme aktivity návštěvníků pomocí Google Tag Manageru. Výstupy z tohoto nástroje, ale i dalších, následně připravíme do dashboardu Google Data Studia, tak aby klienti bez znalostí nástrojů, měli neustálý přehled o metrikách, které je zajímají.