Efektivita prodeje · Obchodní potenciál · Analýza konkurence

V rámci nastavení obchodní strategie pomáháme našim klientům s analýzou trhu, nebo třeba silných a slabých stránek svého obchodního či servisního týmu. Podporujeme naše klienty, aby se nedívali pouze na kontingenční tabulky v Excelu, ale získali lepší geografický přehled o trhu a chování svého týmu na něm.

Využíváme k tomu analytické mapy Corpis Maps, které můžeme připravit z dat klienta, nebo využijeme externí databáze. Analytické mapy vám mohou pomoci zejména v oblasti B2C , případně ve všech oblastech masového, či komoditního prodeje.

Co lze řešit pomocí analytických map:

  • Identifikace trhů a zákazníků s vysokým potenciálem
  • Zjišťování zákaznických preferencí pro personalizaci a optimalizaci marketingových kampaní
  • Plánování distribuce produktů a identifikace nejvýhodnějších prodejních kanálů
  • Monitoring geografické rozložení tržních podílů

Používání Corpis Maps pro analýzu regionů, vám může ušetřit několik hodin týdně.

O samotné aplikaci Corpis Maps zde

Jak pracujeme

Ještě před nabídkou

  • Spojíme se s vámi a během online hovoru, zjistíme vaše potřeby a očekávání od projektu
  • Na online schůzce vám ukážeme, co umí Corpis Maps a pobavíme, jak toho využít ve vašem případě
  • Připravíme pro vás nabídku

Realizace projektu

  • Potvrdíme si spolu seznam analyzovaných parametrů
  • Připravíme prvotní data a testovací verzi mapy
  • Dáme vám k ní přístup
  • Po odsouhlasení převedeme vše na ostrý projekt

Závěrem

  • Zaškolíme uživatele
  • Nastavíme procesy pro manuální aktualizaci v pilotní fázi
  • Pokud bude chtít, připravíme ve druhé fázi s vývojovým týmem a vašim dodavatelem CRM Corpis Maps přes API
  • Při automatické aktualizaci předáme aplikaci do užívání
  • Při ruční aktualizaci zajišťujeme podle dohodnuté frekvence doplnění dat o GPS koordináty

O aplikaci Corpis Maps