Team

Petr Chaloupka

Petr má dlouholeté zkušenosti z obchodu, ty mu pomáhají rychle identifikovat hlavní potřeby obchodního oddělení klientů, a ty „přeložit“ do správné marketingové kampaně. „Leady“ a „Demand Generation“ je jeho mantra. Proto má rád měřitelné výsledky, které lze vyhodnotit a dále…

Radek Váňa

Před založením LEADMACHINE pracoval sedm let jako redaktor a šéfredaktor v architektonických a lifestylových médiích. Od roku 2003 se věnuje PR a komunikaci. Zkušenosti z médií později zužitkoval jako freelancer při řízení marketingových a PR kampaní. V roce 2009 založil…

Iva Beková

Iva má široké zkušenosti z velkého call centra, kde pracovala na pozici operátorka senior. Brzy se zde etablovala jako obchodník pro volání v B2B. Po mateřské dovolené se vrátila do oboru telefonické komunikace, tentokrát se širším záběrem. Její zodpovědnosti je…