ŘÍZENÍ PROJEKTŮ A ZAKÁZEK

Dokončujte všechny projekty a zakázky včas za stanovený rozpočet.

Online přehled o projektech a zakázkách

Úkoly, termíny, komunikace, interní zprávy… Projektové řízení ve FLOWii poskytuje okamžitý přehled o stavu projektů a zakázek. Zaměstnanci nemusí po informacích pátrat, pracuje se jim snadněji, což v konečném důsledku pocítí i zákazník.

FLOWii - Zakázky - nastavení workflow zakázky

Jednoduché plánování projektů

Jasné zadání, plán úkolů, přidělená odpovědnost a termín na jednom místě. Projektový management nebyl nikdy přehlednější.

Pravidelně opakující se zakázky a projekty se stejným pracovním postupem na jeden klik díky vlastním šablonám.

Aktuální stav projektů a zakázek

Jak probíhají otevřené zakázky a projekty máte neustále pod kontrolou. Víte, co se ve vaší firmě děje.

Vy i vaši zaměstnanci máte online přístup k aktuálním informacím a projektové řízení se stává hračkou.

FLOWii - Zakázky - přehled zakázek podle jejich rozpracovanosti
FLOWii - Zakázky - přehled příjmů a výdajů a konkrétní zakázku

Online kontrola nad hospodařením

S FLOWii své zakázky a projekty kontrolujete online i po finanční stránce.

Finance sledujete přímo na zakázce, také v rámci celé firmy. Svůj rozpočet si ohlídáte jednoduše.

PŘÍJMY A VÝDAJE

Firemní finance pod kontrolou i bez účetní!

Vzorové příjmy a výdaje

Často se vám opakují stejné příjmy či výdaje? Evidenci zjednoduší nastavení vzorů. Opakované finance tak zaevidujete jedním kliknutím.

FLOWii - Příjmy a výdaje - přehled podle kategorie

Pořádek v příjmech a výdajích

Pravidelnou evidencí svých financí získáváte přehled o tom, odkud a kam vaše peníze reálně tečou.

Svou aktuální finanční situaci sledujete online a bez účetní.

Detailní přehled o hospodaření

Podívejte se na své finance z pohledu kategorií, středisek či zakázek a odhalte zdroje svých největších příjmů a výdajů.

FLOWii - příjmy a výdaje - grafický přehled vývoje bilance
FLOWii - Příjmy a výdaje - grafický přehled vývoje bilance

Reálný a aktuální pohled na vaše finance

Čas, který věnujete pravidelné evidenci svých financí, se vám vrátí v aktuálním přehledu o hospodaření. Jak jste na tom právě teď po finanční stránce, sledujete online.

PLÁNOVÁNÍ A KONTROLA ÚKOLŮ

Plánovač úloh a událostí ve FLOWii je efektivním firemním nástrojem. Získejte lepší přehled o dění ve firmě a dodržujte slíbené termíny.

Kontrola úkolů nebyla jednodušší

Přidělujete úkol zaměstnanci, ale potřebujete jej po dokončení zkontrolovat? FLOWii vás upozorní, když je úkol splněn. Umožní přidat komentář, či dokonce úkol vrátit. Vše bez emailů či telefonátů.

 

FLOWii - Úkoly - přehled úkolů podle jejich stavu

Aktuální přehled o dění ve firmě

V jakém stavu jsou naplánované úlohy? Kdo na čem aktuálně pracuje? Stíháme termíny?

Ptát se více nemusíte. Plánovač a připomínač úloh a událostí v jednom vám zajistí nejen kontrolu termínů ale zjistíte v jakém stavu se nacházejí úlohy zaměstnanců.

Pořádek a přehled v úkolech má každý

Každý zaměstnanec má přehled o svých povinnostech a termínech. Nemusí vše držet v hlavě.

Díky FLOWii je vidí vždy na nástěnce a v kalendáři. V počítači či mobilu. Jednoduše si pohlídá termíny a úkoly dotáhne do konce.

FLOWii - úvodní obrazovka neboli dashboard
FLOWii - Úkoly - přehled o aktivitách zaměstnanců

Přehled o aktivitě zaměstnanců

Čemu se vaši zaměstnanci věnovali minulý týden či měsíc si s FLOWii zkontrolujete velmi jednoduše. Pomocí vlastních pohledů. Všechny úkoly na kliknutí exportujete i do excelu.

Zjistěte více o FLOWii

  nebo aplikaci rovnou vyzkoušejte...

Otestovat na 30 dní zdarma